Mysdag

Dagen började med bakning, scones till frukost minsan! Det är inte varje dag det, snarare första gången :P
Sen lite söndagsmysmorgon innan jag gjorde mig iordning och åkte över till Jenny som kom hem igår :D Brun va hon, men inte mördande så hon får leva ett tag till ;) Efter att ha väntat på henne ett tag (inte klar, som vanligt ;)) så körde vi ner till stan. Blev tre timmars fika på Espresso House med massa prat, supermys!
När jag kom hem igen blev det att avsluta mitt påbörjade surdegsbak, blev lite sisådär, inte haft tålamod nog så surdegen va inte riktigt klar så det jäste inte riktigt som det skulle, men blev ätbart ändå. Får bli bättre lycka nästa gång, för nu vet jag ju hur det ska vara :P
Har även hunnit med att avsluta del 1 av min posten utbildning, känns bra :)
Nu ska jag pusta ut och vila resten av kvällen, imorgon börjar första hela arbetsveckan, snacka om att jag kommer vara trött i början, upp tidigt och sånt trams ;)
Puss!
Angie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0