Från A till B


Sitter och vÄntar pÅ den dÄra bussen som ska ta mig frÅn ett jobb till ett annat. Lite fÖrvirrande det hÄr med h tvÅ jobb samma dag, men man ska inte klaga! Ger ju omvÄxling och tjÄnar ju dessutom pengar sÅ inget dÅligt hÄr inte ;) Det enda sega Är ju transporterna.

Så skrev jag för ett tag sen. Lite inaktuellt nu kan jag säga. Hann nämligen inte avsluta inlägget innan bussen kom. På bussen träffade jag sen Martina som jag inte sett på evigheter så fick en liten pratstund med henne, alltid trevligt med bussällskap! Så bussresan blev inte så trist som vanligt idag ;) Nu sitter jag på jobb nummer 2 för några timmars jobb innan jag stressar vidare för mat och träning ;)

Hoppas ni har det bra alla där ute i världen! :)
Angie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0