Muffins!

Har varit så sjukt sötsugen hela dagen, men vi har inte haft nåt annat än kladdkaka hemma, och det var jag verkligen inte sugen på. Tillslut blev suget för mycket så ställde mig och bakade dessa:
Muffins
Muffins med Choklad och Sirap. Var egentligen sugen på dumlemuffins, men orkade inte åka och handla så blev såhär istället. Blev faktiskt gott det med, inte exakt samma smak förstås, men ändå ett lyckat expriment! :D Dock stör jag mig fortfarande på att chokladen sjunker till botten trots att man lägger den (och vill ha den) överst. Är det nån som har nåt tips på hur man kan ändra på det? Tänkt att man kanske kan grädda muffinsen lite själva först och sen ha på choklad och annat, men mamma påstår att de blir döbakade då, hm. Får väl prova nån gång ;)
Nu har jag iaf stillat mitt sötsug så ska fortsätta dampa på fb och mina filmer :P En annan fett irriterande sak var att jag höll på att överföra ett klipp till Natalie över msn, men helt plöttsligt bara loggades jag ut (när typ halva megafilen var överförd) så allt avbröts. Suck! Denna dumma teknologi :( Jaja, vi får försöka igen nån annan gång...
Pusspuss
Angie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0