Fyförbubblan så äckligt!

Uschusch. Att börja dagen med ett glas C-vitamin brukar jag inte ha något emot. Gillar i regel de olika smakerna vi brukar ha hemma. Tyvärr har jag dock lyckats ta slut på alla de som smakar någorlunda okej, och kvar finns bara citron. Ich! Avskyr den verkligen, artificiellt och blä! Men vad tvingar man inte i sig för att bli frisk? För övrig har jag fått en sån dära mysig klump i halsen ni vet och näsan har börjat rinna. Hurra! Men verkar iaf inte bli nån megaförkylning iaf (peppar peppar....) vilket ju är skönt. Är inte helt däckad än ;) Och eftersom jag inte är helt däckad är det dax att ta tg i livet och göra nåt! Därför planerar jag pizzabullebak (typ världens godaste!) samtidigt som min dator får jobba med att ladda upp några filmklipp. Hejja den ;)
Hoppas alla har en bra dag i höstrusket! Och grattis till Anders och Malin (farbror och...ehm, vad man nu kallar det?) som varit tillsammans i 20år idag :)
Pusselipuss!
Angie <3

Kommentarer
Postat av: Pamela

Jag brukar säga: Farfar och hans flickvän. Fast det låter lite peddo.. :P Farfar och hans sambo?

2011-10-27 @ 12:36:40
Postat av: Angie

Ja, sambo låter nog bäst. Flickvän känns ju något fel när de varit tillsammans så länge ^^

2011-10-27 @ 12:57:22
URL: http://angelicajasmin.blogg.se/
Postat av: Louise

vad tycker du om nutrilett och liknande bantningsmedel?

2011-10-27 @ 13:09:11
URL: http://hifh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0