Dagens...

...positiva:
*
Gick upp trots att jag var grymt trött
* Städat undan en hel del
* Tvättat
* Ringt på en jobbanons, snacka om att det tog emot. Hatar att ringa folk!
* Bestämt mig för att satsa allt och strunta i om jag ser dum ut, ska ge allt när vi börjar på street-koreografin på videodancen. Jag ska kötta! Jag ska inte känna mig dum och klumpig som jag brukar. Så de så!

...negativa:
*
Gjorde typ ingenting första halvan av dagen, illa!
* Dålig bloggdag
* Tvekade för länge på jobbanonsen så några andra hann före, inte helt kört, men nästan.
* Glömde skicka iväg ansökningar till de dära jobben jag sparat
* Vågade inte kötta som jag borde gjort på dansen idag, illa! (men nästa vecka, då jädrar!)
* Mina splitthopp suger och måste ta mig en allvarlig funderare på om jag ska byta ut det...

Nattipuss!
Angie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0