Trött i huvudet

Förmiddagen idag ägnades åt meningslöst samtal med vårdcentralen och diverse kollandes av melj o så, sjukt hur många man får när man egentligen inte orkar/vill? iaf.
I eftermiddag har jag tagit itu med en bok jag fick i julklapp förra året (oups).  Började läsa den för ett tag sen men kom aldrig speciellt långt, orkade helt enkelt inte :P Men iaf. Nu har jag finally läst ut 'hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann'. Jag ska inte säga att den är dålig, för det är den inte. Det är en välskriven historia, inget fel egentligen, men den är lite för slupmässig och otrolig för min del. Visst, den har sina poänger, tillbakablickarna i allans liv är intressanta (om än väldigt osannolika) men själva huvudstoryn blir bara för mycket tycker jag, inte riktigt min sorts bok helt enkelt. Förstår inte den som siteras på framsidan 'den roligaste bok jag någonsin läst'. Ehm, nä, de e de inte ^^ Kul emellanåt men annars mitt emellan, lite sådär rolig ibland, historisk intressant emellanåt men ganska ofta lite sådär seg och overklig så man lyfter på ögonbrynen och 'jaha, vad ska nu hända näst?'. Typ så :P Nån som har läst den? Vad tyckte ni om den isf? :P
Angie <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0