Storm och promenad

Mat
Mysig lunch efter en långpromenad i solen

Det är väl knappast någon som missat att det var storm i hela södra Sverige igår. Vår lilla by här hemma var inte undantagen och vinden ven och regnet piskade hela dagen och kvällen igår. Emellanåt undrade jag och mina föräldrar om vinden inte skulle gå igenom fönter och allt och komma och hälsa på som det blåste. Helt sjukt. Tack och lov har vi klarat oss bra igenom den iaf, vi har ström och ingenting har gått sönder eller blåst bort vad jag vet. Eller jo, pappa trodde att en bit av vår ljusslinga i trädgården gått sönder, men det är ju ingen större tragedi ;)

Idag har stormen iaf blåst över och solen tittat fram. Eftersom det är så fint väder fick jag för mig att gå ut en sväng. Blev en timme ungefär runt omkring här, mest i skogen faktiskt, mysigt värre och riktigt skönt med frisk luft och lite sol på kinderna. Behövde jag verkligen. Hade kameran med mig ut så bilder kommer när jag ätit och lite så.

Puss!
Angie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0