Play

Jag är en av många (tror iaf det är många?) som konstaterat att det där med play-kanaler är toppen, man kan se missade avsnitt och sånt i efterhand, hur bra som helst? Dock är jag också en av alla dem som mest tänker att jag ska kolla på dessa play-kanaler, jag tar mig aldrig tid (eller orkar för den delen) kolla. Men idag är ett undantag! Bestämde mig för att checka in nya play-serien på tv3, Elsas värld. Första avsnittet va väl sisådär, andra betydligt bättre. Dock finns en STOR nackdel! Helt seriöst, jag förstår att de har reklam före avsnitten och kanske efter, men mitt i? Nej tack! Har man ett program på under en kvart vill man inte ha 1 minut och 30 sekunders reklam mitt i allt. Suck, så typiskt tv3! Iaf så är jag nog ganska fast i Elsas Värld just för tillfället och känner att jag bara vill att nästa avsnitt ska komma. Hur gick detta till? Från att inte följa nåt till att faktiskt digga en play-serie!? Haha, så kan det gå ;)
Nu ska jag lyssna på min väldigt kurrande mage och göra mig lite lunch så den håller tyst ett tag ;)
Pussar!
Angie <3

Kommentarer
Postat av: Karin

Hur är serien om Elsa? Har inte vågat tittat än, är rädd att bli besviken för jag tycker så mycket om böckerna... ;)

2011-11-16 @ 22:03:49
URL: http://kaarinsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0