Idag är det fredag!

Solen
Jag saknar solen!
Idag är ytterligare en sån där typisk grå och trist novemberdag, jag längtar redan efter våren! Än så länge idag har jag varit en sväng i stan och fikat men en viss härlig rebecka som kommit hem en sväng, mycket trevligt, saknar våra fikastunder. Sen bar det av hem och har fixat med lite småsaker samt varit moraliskt stöd (eller nåt) åt en viss madeleine med beslutsångest ;) Fast hennes mobil tappade täckningen så vet inte riktigt om hon löste problemen ;)
Nu vet jag inte riktigt om jag ska ta tag i mitt liv och faktiskt göra mer nyttiga saker eller om jag bara ska chilla tills jag ska bege min in till stan igen (ett himla flängande fram och tillbaka) för lite träning med mor min :)
Puss på er!
Angie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0