Dag idag dag

Gick för första gången på väääldigt länge upp före nio, faktiskt redan 7.10 :o Ändå lite stolt över att jag faktiskt kom upp över huvud taget för var så trött att jag ett tag inte trodde att jag ens skulle kunna röra ett finger. Hu! Behöver verkligen ett jobb så jag kan vänja mig vid att gå upp tidigt igen ;) Eller ja, de e ju rätt skönt o sova också ;) Iaf! Gick upp tidigt för att bege mig till lasarettet för att de skulle kolla mina fötter (huden flagar under). Resultatet blev att jag fick reda på att jag ska skylla på mina föräldrar för det är en medfödd och ärftlig "sjukdom" som gör att mina fötter är som de är och man kan inte göra mycket åt det, tyvärr.
Efter lasarettet bar det av hemåt en stund innan jag återigen satte mig på bussen till stan. Blev lunch med mamma på den grekiska restaurangen på maria torget. Riktigt mysigt och genuint (ångrar nu att jag inte tänkte på att fota när jag var där) och god mat, tipptopp :) Sen blev det arbetsförmedlingen (faktiskt lite värt tiden för en gångs skull) där jag fick info om jobbgarantin för unga och blev inskriven på den. Hoppas nu att det leder till nåt!
Eftermiddagen har spenderats i soffan, ett avsnitt biggest loser på play och lite skönt skvaller på fb-chatten innan jag konstaterade att jag fortfarande är för sjuk för att våga träna idag (vill inte riskera nåt till på söndag då jag ska sjunga) så missade sista träningen för i år :(

Dagen det ja ;) Bjuder också på en bild från vårt tak. Fin himmel plus pannan som tydligen flyttat sig under stormen (syns inte så bra men ja, man kan ana det iaf!) som vi inte märkt men en snäll Sandin var snäll och informerade oss om det.
Tak
Dock är taket helt igen nu för pappa har varit uppe och lagt tillpaka pannan som flyttat på sig, så vi slipper få vatten i förrådet om det skulle börja regna ;)
              Angie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0