Chop chop!

Nu blir det en snabb och enkel kvällsmat innan jag beger mig mot dansen. På vägen ska jag förhoppningsvis komma ihåg att jag ska ta en sväng inom posten och hämta ett paket som kommit. Tror det är från abc-gruppen, finally, efter mer än ett halvår, får jag kompensation för min reklamation. Hoppas de har varit vänliga nog och sickat mig mer än en pyttepryl. Så irriterad jag är på dem! Så dåligt kundmotagande att helt strunta i en kund på detta sätt... Iaf! Sen bär det av för lite välbehövlig discoträning. Hoppas jag får rätt på mina ändringar så jag bara kan ntöa på friträningen imorgon, lite panik. Men det ska nog gå bra, hoppas jag :P
Puss på er!
Angie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0