Bloglovin

Alla borde vara med där. Tycker iaf jag ^^ Varför? Det ska jag säga nu! Jag har många härliga vänner o sådära som har fina bloggar där de skriver en massa fint så jag kan få reda på hur de har det och vad de gör (tex. sarah i usa). Tyvärr är det så att jag har typ världshistoriens sämsta minne och därför ganska ofta glömmer bort att jag ska kolla in deras bloggar dåodå. Bloglovin har därför blivit ett bra redskap för mig. Bloglovin håller koll på mina vänner åt mig, så jag alltid håller reda på vilka som uppdaterat sin blogg och så! Tyvärr är nu inte alla de där jag vill läsa med på bloglovin, vilket gör att jag iaf glömmer dem emellanåt. Lite trist tycker jag, och därför tycker jag att alla ska gå med på bloglovin.com ;) Bara så ni vet ^^
Puss!
Angie <3
o de tog ju lång tid innan jag kom på nåt nytt o skriva... höhö ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0