Upp och ner på samma gång!

Idag har varit både en bra och dålig dag.
Började okej, dock lite tidigt (halv nio) med uppvaknande i kojan för att Johanna va rastlös o inte kunde sova ;) Sen flöt morgonen/förmiddagen bara på. EFter ett tag (minns inte när) åkte Johanna hemåt. Becka blev kvar och efter att vi kollat en stund på tv (okej, ganska länge) och gjort chokladbollesmet (som vi åt direkt ur buknen, mums!) var vi duktiga och skrev lite på vår projektrapport. Duktiga flickor! När vi inte orkade mer (våra hjärnor va hyfsat ur funktion, i mitt fall pga sömnbrist) va vi duktiga o skrev vår loggbok också innan Becka begav sig hemmåt med bussen :)

Efter att Becka åkt fick jag inte mycket gjort. Usch så lat jag är! Skyller på att jag var trött ;) Blev en eftermiddag med degande framför tvn (råkade somna till en stund) och sen bar det av till träningen. Mer opepp för träning än jag var idag kan man inte bli, vilket medförde att jag verkligen sög o va apdålig! Suck. Jaja, hoppas på att jag har mer energi imorgon på friträningen så att jag kan känna mig säker inför tävlingen på lördag. Efter träningen blev jag iaf på lite bättre humör genom att iakta Linnéa som försökte lära sig nåt streetsteg, måste tyvärr säga att hon inte lyckades speciellt bra ;D
När jag kom hem blev det matlagning (jag börjar bli bättre på improvisationsmatlagning, snart vågar jag kanske mig på riktigt avancerade saker! :P). Blev riktigt gott :) '
Nu sitter jag här och degar. Ska nog snart bege mig i sängs via duschen för o försöka ta igen några av de förlorade timmarna ;)

Pusspuss
Logga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0