Tystnaden sänker sig

Igår var en väligt blandad dag. Bra dag som blev skum på kvällen :P
Härlig sista träff med parisgruppen iaf, jag läääängtar! Bara två veckor kvar nu! :D
Sen efter träffen råkade anna o jag fastna i korsningen o sanacka i typ två timmar eller nåt (de va sviiiinkallt tillslut!), men de va najs, o jag behövde nog det tror jag :P haha ^^
Efter det va de meningen att jag skulle ut. Men blev inte alls som jag tänkt mig. först missuppfattade jag tiden från johanna, vet inte om de va jag som inte tänkte eller om jag kan skylla lite på formuleringen, men iaf, va i stan ganska mycket för tidigt, men hade kört så stannade i bilen eftersom jag inte insåg att jag hunnit hem om en stund, eller ännu bättre, jag kunde kört en sväng till förfesten hos lisa, men ja, dum som ja va kom jag inte på det förän de va för sent :P iaf, sen när den riktiga tiden väl kom hörde jag inte ett knyst, o när jag ringde tio minuter senare visade det sig att alla glömt bort mig och redan gått in. Blev inte värst sur för hade en huvudvärk som inte va o leka med o va egentligen inte pepp alls, så jag vände o körde hem igen... Jaja. Sånt är väl livet. Fick ju sova iaf :P

Upp sju imorse, skjutsade mina föräldrar till knutan. Off they went to Gran Canaria, hejohå huset för mig själv i drygt två veckor, naaajs ;) haha :P fast känns lite konstigt samtidigt, men vänjer mig nog snart ;)
Sen hem till laröd igen för o plocka upp Anna innan de bar av till höganäs för o spela "teater" på konfirmanddagen där. Helt okej ändå, förutom att de va sjukt kallt!

Sen jag kom hem har jag varit duktig och gjort klart min musikuppgift (plankningen som va sär). Hoppas den e okej nu iaf :P Har också lagat en härligt god kvällsmat bestående av sallad, vegetariska minibitar (typ sojaprotein) och stekt ägg, namnam ;) Snart kommer nog Jesper för o bara ta de lugnt ett tag, myskväll helt enkelt :)

Pusspuss alla trevliga!
Logga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0