Sovdag

Ja, jag gick o la mig halv sju imorse. Ja, jag gick upp 20 Över fem i eftermiddag. Ja, jag var fortfarande trÖtt dÅ.
Dissade mina kÄra kÖrvÄnner idag fÖr att jag var hesare Än nÅnsin pluss att jag antagligen hade krockat pÅ vÄgen till kyrkan fÖr att jag var sÅ trÖtt. Ledsen tjejer!
NÄr jag vaknade sen dÅ lite efter fem tvingade jag mig sjÄlv att gÅ upp sÅ jag kan somna nu inatt o inte Är vaken sÅ ja dÖr av trÖtthet imorgon, fast hade inte varit helt fel... Är fruktansvÄrt nere och vill ingenting, kÄnns som om all min motivation stannade kvar i Örebro. Dessutom har jag feber. Jag vill inte mer, vill bara sova resten av livet just nu. Kom pÅ att jag har dans imorgon ocksÅ. TvÅ gÅnger. Det som brukade va hÖjdpunkten pÅ veckan har blivit ett mÅste. Jag vill verkligen inte ta pÅ trÄningsklÄderna en enda gÅng till. Jag har Ångest :(
Nu ska jag sova och slippa tÄnka fÖr ett tag. HÅll tummarna fÖr att jag somnar fort nu, vill inte vara vaken.
Pusspuss
Logga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0