So far, so good

Biologiprovet gick nog okej, tror jag iaf. Har svarat pÅ allt, dock hittat pÅ en del pÅ nÅgra uppgifter som jag inte kunde helt 100, jaja, klarar det nog hoppas jag :)
Direkt efter provet bar det av ner tiill Dunkers, hade tÄnkt ta bussen men trodde att den gÅtt sÅ fick en hÄrlig powerwalk istÄllet :P Fick dock reda pÅ sen att jag kunde tagit bussen, men jaja, man dÖr vÄl knappast av lite motion :P
SÅngen gick bra, fick sjunga en del eget o en del frÅn kÖren, najs va de iaf :)
Nu har jag precis lÄmnat Graffiti dÄr jag unnade mig att Äta lunch, orkade inte Åka hem o laga mat :P Gott va de iaf :D E dessutom sjukt mÄtt fÖr potatisen idag va nog den stÖrsta bakade potatisen jag nÅnsing sett/fÅtt/Ätit i hela mitt liv! Helt sjukt :P
Tuut tuut, nu lÄmnade bussen precis knutan o jag e pÅ vÄg hem fÖr o plugga lite Svenska innan jag ska ivÄg igen till min vÄlbehÖvliga fritrÄning, naajs :)
Pusspuss
Logga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0