Skolan

KÖrde till skolan imorse, sÅ himla skÖnt o slippa bussen! :D Vid sista ljuset hamnade jag bakom ellie och anton, lite komiskt tycker jag. LarÖdfolket kom samtidigt fram ;P
Nu har vi matte. Uschusch. SÅ trÅÅÅkigt! Arne bara babblar en massa. Skulle gÅ igenom nytt men rÄknar nÅt problemtal nu, o de har han gjort i typ 20 minuter nu. Det ultimata tillfÄllet fÖr mig att komma ifatt lite, men hÄrlig tur jag har att jag behÖver hjÄlp, sÅ kommer ingenvart. FÅr sitta o lyssna pÅ hans prat utan att de ger mig nÅnting. OnÖdigt! Boring!
Efter detta blir det en stunds biologi innan vi slutar innan lunch :) Efter det blir det solosÅng och sen har jag en hel massa Ärenden jag ska gÖra innan jag ska hem. Vet inte hur jag ska hinna med allt idag, fÅr hÅlla tummarna fÖr att allt klaffar som det ska o hoppas pÅ det bÄsta :P
U will hear from me soon again I think.
Pusspuss
Logga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0