Så blev det kvällen...

Efter jag kom hem och skrev innan idag gjorde jag inte mycket. FÖrsÖkte plugga matte men behÖver hjÄlp sÅ kommer ingenstans, suck. Det innebÄr att jag har ca 30 sidor att gÖra denna veckan fÖr o komma ifatt, kul! Eller inte... Just nu undrar jag varfÖr i hela fridens namn jag lÄser Matte E?!
Efter det misslyckade pluggfÖrsÖket blev det en stunds the sims fÖr att fÖrdriva tiden och sen lite tv tittande. SÅsjukt rastlÖs att jag inte visste var jag skulle ta vÄgen, ett positivt tecken pÅ att jag bÖrjar mÅ bÄttre nÄr jag bÖrjar kÄnna av hur mycket energi jag har lagrat nÄr jag legat stilla en hel vecka, usch! Nu hÅller jag tummarna fÖr skolan imorgon sÅ jag fÅr nÅt o gÖra o fÅr trÄffa lite folk igen.
Nattinatti
Logga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0