PARIS!

Nu är jag helt slut. flängt runt som en galning hela dagen typ med bara en kort stunds paus. Puh! har iaf lyckats fixa allt jag skulle, klar nu :P Tog liiite längre tid än beräknat bara för att massa saker dampar när man minst vill det :/ jaja, bättre sent än aldrig ;)
Nu blir det sängen.
Upp tiiidgit! Hämtad 04.30 => knutan och därifrån mot kastrup och sen paris! :D Wohoo! Ska bli så kul! Har inte riktigt fattat att det faktiskt är dax nu, haft så mycket annat, men det börjar landa i mig nu. Åh vad jag ser fram emot denna resan! :D Wohoo! :D Aldrig varit i Paris heller så ska bli kul o få besöka nåt nytt plejs man kan gå vilse i ;)
Hoppas ni överlever i snöyran här hemma, själv väntar runt 15-20 grader på mig ;)
Får se om jag kan blogga nåt under resan, beror på om jag hittar WiFi nånstans ;)
Ha en najs helg, för de ska jag ha! ;D
Pusspuss
Logga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0