Onsdagen, min lediga dag

Pluggade faktiskt matte som jag sa att jag skulle efter jag ätit, två hela sidor tom! Känner mig otroligt duktig, om jag fortsätter såhär kanske jag kan komma ifatt så småningom ;)
Efter plugg (o lite tv-tittande) bar det av till väla för att snabbt fixa en grej och sen skjutsade mamma mig till Tess. Väl hos Tess blev det tyg-snack (det blir nog hur bra som helst! :D) och sen lite dansande. Började på ny dans som jag tror kommer bli superduper om jag lär mig den och gör rätt ;) bara o kämpa på! :)
När jag kom hem (buss till stan o sen skjust av mamma) blev det lite tv-tittande till tills Sara helt plötsligt ringde mig och sa att Tess ringt henne för att hon inte kunde få tag på mig (hade mobilen i väskan med ljudet av). Hon va orolig och ville höra att jag kommit hem ordentligt, så söt! Kände mig lite dum för att jag inte hört av mig, men hade inte en tanke på det (a). Iaf, fick smsa Tess snabbt o säga att allt va bra, hoppas jag inte ställde till med för mycket oro (a) Tusen tack till Tess iaf för all hjälp jag fått och kommer få de närmaste veckorna, de e guld värt!

Imorgon väntar ett väldans åkande fram och tillbaka:
8.50 Skolan, en lektion = en timme = längre restid än tid i skolan = känns mycket onödigt!
12.00 Sånglektion i stan (fuderar allvarligt på o stanna i stan o shoppa lite eller nåt ist för o åka hem emellan)
15.30 Friträning (kanske, om jag mår tillräckligt bra)
19.00 Kör i stan
Hej o hå! Tur man har månadskort på bussen iaf! :P

Nu blir det sängen, upp tidigt imorgon o borde sovit redan ;)
Pusspuss
Logga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0