My day

MÅste bara sÄga hur mycekt jag Älskar folket pÅ danshuset. KÄnns som min andra familj :) Alla Är alltid sÅ snÄlla, goa o glada att man blir pÅ bÄttre humÖr oavsett hur man mÅdde innan! KÄrlek till er alltsÅ!
Dansen i skolan idag va inte min grej, usch o fy, motviljan satt kvar kan jag ju lugnt sÄga... Gjorde ÄndÅ de ja skulle sÅ gick vÄl okej antar jag...
Dansen nu ikvÄll va en bergodahlbana upponer. UppvÄrmningen va blÄ fÖr va tvungen att kÖra min koreografi, inte det roligaste kan jag sÄga... Men sen blev det kul igen fÖr vi gjorde en helt ny parkoreografi med peter. Det va ganska mycket sÅ hÄngde inte med helt hela tiden, men de va kul iaf, vilket Är positivt eftersom jag inte trodde nÅn dans alls skulle va kul efter helgen, verkar som om Ångesten slÄppte lite bara jag kom till min dh-familj :)
Nu blir det sÄngen fÖr Ännu en fullsmockad dag imorgon.
PusspÅnÄsan!
Logga

Kommentarer
Postat av: Johan

Skönt att det känns bättre! Ge det nya tag! :D

2011-03-14 @ 23:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0