Lugnet före stormen

Parismugg
Sitter hÄr med min temugg och njuter efter maten.
SÅngen gick Över fÖrvÄntan idag, Åh vad jag Älskar att sjung musikal alltsÅ! Skulle helst vilja hÅlla pÅ med det hela dagarna! :D
Efter trallandet blev det stan en stund. Tror det Är min snÄlla vecka nu, i tisdags hÄmtade jag mamma i stan och idag stannade jag i stan fÖr o vÄnta pÅ pappa o kÖra hem bilen sÅ han slapp Åka buss. Ibland kan jag ju va snÄll ;) Medan jag vÄntade i stan fÖrsÖkte jag utrÄtta nÅgra Ärenden men icke dÅ! Givetvis hittade jag ingenting av det jag hade tÄnkt mig. IstÄllet blev det en ny bikinitopp, alltid nÅt ;)
Nu ska jag dricka upp mitt te och sen bÄr det av till kÖren fÖr dagens andra trallstund ;)
Hoppas ni inte blivit drÄnka i regnet idag!
Puss&kram
Logga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0