Grattis till underbaraste Mitra! :D <3

KvÄllen har bestÅtt av blandade kÄnslor: uttrÅkad, trÖtt, superglad och helt okej. Superglad fÖr att det gÅtt jÄttebra fÖr dansarna idag/ikvÄll. Grattis till alla fina placeringar! Ni Är toppen! :D
KvÄllen hemma med de gamla blev helt okej. BÖrja kÄnna mig gammal nÄr man fÖrst blir bjuden pÅ vin till maten och sen likÖr till kaffet, haha, hej vuxenvÄrlden liksom! :P
Imorgon blir det till o stÄlla klockan och upp tidigt ur mitt perspektiv. Inte blir det bÄttre av att jag fÖrlorar en timmes sÖmn pÅ grund av den dumma sommartiden, fram med alla klockor en timme! Ajaj :/ gillas inte :P Dessutom missar jag ju Ännu mer ju mer jag skriver hÄr, sÅ fÅr sluta med det omedelbums ;)
Nattinatti
Logga

Kommentarer
Postat av: Mitra

Tack världens bästaste Angelica! :D <3<3<3

2011-03-28 @ 19:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0