Fredag!

- Skjuts till skolan imorse, så skönt! Tack Anton :)
- Fysiken gick bra för en gångs skull. Va riktigt aktiv o duktig :)
- Svenskan va hyfsat chill... Jag överlevde den helt enkelt ;) Tror tom jag klarade testet ^^

Efter skolan bar det av ner till stan för en väldans spontan och oplanerad fika med Jenny och Mitra. Inom Kicks o H&M på vägen för o inhandla det sista till tävlingen också. Sen Espresso House i typ 3,5 timmar. Riktigt najs, fast blev lite stressigt sen när jag kom hem...

Sen jag kom hem har jag:
- Lagat 2 omgångar mat, en till kvällsmat (lax, ris o sallad) och en o ha med till tävlingen (pastasallad). Hej o hå paniken där emellanåt ja ;P
- Duschat
- Sprungit runt och stressat för o hitta allt jag ska ha med mig.
- Räkat dränka min sminkväska i vasken så jag fick torktumla den, tack o lov har den hunnit bli torr igen!
- Stressat lite till.
Nu tror jag dock att jag har hittat allt och är nära klar. Vilket är skönt. Ska bara fixa några mackor och lite annat diverse smått och gott nu. Och vänta på att min mobil ska ladda färdigt. Och lyckas få ner alla saker i rätt väska. Och försöka lyckas trycka ner iaf filten i min väska också. Okej, va visst inte riktigt klar :P Tack o lov får jag skjuts in av Yrrs snälla mamma (tack, ni rädda min kväll!) så slipper ta äckelbussen o antingen va rädd att komma försent eller sitta o dega i typ 40 min :D
Nä, bäst o fixa klart allt nu så hinner jag kanske stressa ner ett tag innan Yrr kommer. Och kanske hinner bli av med paniken. Har ont i magen av nervositet och vill inte alls just nu. Hoppas det släpper. Får nog sänka prestationskraven jag har på mig själv lite om jag ska kunna överleva morgondagen överhuvudtaget... oups (a)

Trevlig lördag allihopa! Ska försöka komma ihåg/ha tid o uppdatera lite här emellanåt, får se hur de blir med det ;)
Wish me luck!
Pusspuss
Logga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0