Förlåt

Sjukaste körrepet på länge idag. Äkta flummvarning på oss, o de va riktigt härligt! :D I love u guys! <3 :D
Idag har jag förutom körrep hunnit med en del annat.
Skolan idag var ingen höjdare då mitt humör kan liknas med vädret, ostabild och mulet! Vaknade sur och inte blev det bättre, negativa dagen idag, sånt som händer ibland :/ Förlåt alla som fick stå ut med mitt urusla humör!
Efter skolan blev det fika med sötaste Jenny på Espresso House. Myspys. Tyvärr va jag tvungen att sticka alldeles för tidigt för att inte missa min sista träning innan tävlingen så vi hann inte prata klart. Sorgligt ;'( fast de ger oss bara en ännu bättre anledning att ses snart igen och fika mer :D <3
Direkt från fikan via värsta ösregnet (hej dränkt katt) till DH och en sista friträning. Behövde det kände jag, känns okej nu igen efter katastrofdagen igår, fast är inte alls så taggad som innan, vet inte vad som hänt, men jaja, de kommer sen när jag väl är på plats i tävlingshallen med den härliga stämningen :) Tyvärr har min klass direktfinal så lär få vänta med o äntra golvet tills typ åtta på kvällen. Tur jag har härliga människor med mig att hejja på under dagen :)
Nu blir det snart till o sova så jag orkar morgondagen, de blir en lång en ;) Ska försöka bättra mig med bloggen också, känner att det bara blivit sånna här kvällsromaninlägg nu senaste tiden, skärpning ;)
Pusspånäsan!
Logga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0