FML!

Yay! Nu kan jag nÄstan allt till biologiprovet imorgon, bra jobbat Angelica! :D
Dansen idag var mycket vÄlbehÖvlig och riktigt najs! :) Blev piruetter (klarade tvÅ pÅ vÄnster men inte hÖger, vad har hÄnt? :o ), sen lite kickar fÖr att fÅ igÅng blodcirkulationen igen (hej hopp, det bÖrjar se bra ut!) och sen hÄrliga splithopp :D Vi hade en skum kombination innan som jag inte fick till riktigt, sÅg fÖr hemskt ut nÄr jag gjorde den, men whatever, hoppen blev bra iaf, fick berÖm fÖr dem idag igen, inte meningen o skryta, men det bÖrjar se snyggt ut och det Är jag vÄldans glad fÖr ;D synd bara att jag inte fÅr anvÄnda det :P Som avslutning gjorde vi lite "fotstretch", dvs pointade massa, vÄlbehÖvligt, vi behÖver alla det, andra mer, andra mindre ;) HÄrlig trÄning iaf! :D
Efter trÄningen fick jag reda pÅ att en ny regionstÄvling kommit upp, o jag blev sjukt glad tills jag insÅg att den ligger pÅ pÅsklovet och jag Åker till Turkiet samma dag som den Är, FML! :@ mÖg ocksÅ. O hej press jag har nu, mÅste ta prick nu i Örebro o sen i Visby, om jag nu fÅr Åka dit, jobbigt! Men jaja, hoppas de e mitt År i År ;) Ni fÅr hÅlla tummarna fÖr mig! :D
Nu har det blivit Ännu mer biologi, tror jag kan det mesta nu. TyvÄrr har det inte blivit nÅn musik, mamma verkar ha glÖmt det, suck! Jaja, blir vÄl som det blir, fÅr i vÄrsta fall anlita nÅt av genierna i klassen, eller annapannapannkaka :P
Lite mer plugg nu ;)
PÅ rÄtt bra humÖr nu trots allt, o de gillas! :D
Pusspuss
Logga

Kommentarer
Postat av: Johan

Så det e därför du skrev FML, för regionstävlingen. Fokusera hellre mer på SM då ;) o dem prickarna sätter du, bara kämpa! ;D anlita Almeflo, han hjälper dig om du kör fast.

2011-03-02 @ 22:21:34
Postat av: Angelica

Nä, för vill va i silver på SM så jag kan få göra en silvertävling iaf :P Vet ju liksom inte var jag befinner mig i höst o vad som händer med dansen då liksom :P

2011-03-02 @ 23:13:08
URL: http://angelicajasmin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0