Duktig flicka!

Angelica kept up the good work all day :D I'm so great ;) Haha :P
FÅtt gjort en hel del bra idag, och det kÄnns toppen!
MÅste skicka en hÄlsning (eller vad man ska kalla det) till underbara Tess som gjorde min dag med sitt meddelande. SÅ himla snÄll! Tusen gÅnger tack! Nu blir det lite tÄnka o rita imorgon och sen sÅ ;)
Efter att ha pratat med Tess bar det av snabbt som bara den till dh, ja, de blev trÄning idag iaf, kunde inte hÅlla mig borta, fastÄn jag kanske borde vilat, men sÅ trist o va hemma ju :) Har fÖrresten fÅtt tillbaka lite av dansglÄdjen, kÄnn bra nu faktiskt, fÖrutom nÄr vi mÅste kÖra vÅra koreografier, fÖr de tar tillbaka allt typ :P Iaf, tog det lite lugnt och det blev en bra trÄning :) Även fÅtt reda pÅ lite mer info om tÄvlingen i visby, gotland here we come! ;D
Imorgon Är det massa saker som ska fixas, igen... VÄxla pengar, packa, diska, stÄda m.m. m.m. men de gÅr sÄkert vÄgen det med ;) Och ska fÖr fÖrsta gÅngen kÖra till skolan imorgon sÅ jag kan va riktigt effektiv o hinna med allt jag ska ;)
Nu ska jag attackera torktumlaren, den fÅr va fÄrdig nu :P Sen blir det sÄngen.
Pusspuss
Logga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0