Duktig Angelica ;)

Yoggi
Va faktiskt duktig. Det blev varken nåt onyttigt eller en macka, blev en drickyoughurt ist! Lite stolt över mig själv ;) Va iaf precis vad jag behövde, magen slutade kurra och mår numera bra igen ;)
Det är en trött Angelica som skriver detta, inte gjort mycket men tror jag somnar vilken sekund som helst nu. Märks att jag inte är helt 100 frisk... Hoppas iaf på att må bra imorgon så jag överlever både skoldagen och sen kan fixa allt som behöver fixas här hemma. O att jag kan träna imorgon kväll. Behöver träna efter allt onyttigt jag krängt i mig nu på sista tiden, måste verkligen sluta upp med o äta så mycket, fyfy!
Sängen nu iaf!
Nattinatti
Logga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0