Dagen då jag blev fri från mitt fängelse

Kommit hem efter en dag i skolan. Kan inte beskriva hur skÖnt det kÄnns att jag faktiskt gjort nÅt idag. Visserligen tog vi upp onÖdigt mycket detaljer om njurarna pÅ biologin, visserligen va biologiprovet lite sÄmre Än det borde varit, visserligen va de Äcklig mat, visserligen va jag helt lost pÅ musiken, visserligen fick jag bara sitta o titta pÅ pÅ dansen, men iaf, jag har ju fÅtt vara nÅn annan stans Än hemma, och jag har trÄffat folk! :D Ännu bÄttre var att pappa skulle ivÄg ikvÄll sÅ han kom och lÄmnade bilden till mig sÅ jag fick kÖra hem :) Najs! :D
Nu blir det lite vila och fika innan jag Åker ivÄg igen, hejja mig! :)
Pusspuss
Logga

Kommentarer
Postat av: Linda :)

Hejja dej!! :) skönt att komma igång igen :)

2011-03-29 @ 21:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0