Blubb

Ingrid kom tillslut och det visade sig att hon glÖmt vidarbefodra att vi skulle bÖrja en halvtimme senare idag pÅ grund av solosÅngskonsert pÅ Dunkers, snark! Jaja, nÄr repetitionen vÄl kom igÅng ( i trapphuset fÖr Ingrid hade glÖmt sina nycklar) gick det bra och var kul. Gillar de lÅtarna vi repar pÅ nu, de e fina o kul o sjunga :D Under fikapausen va de riktigt hÄrlig stÄmning ocksÅ, tjohoo vad jag gillade/trivdes i kÖren idag:D
Efter hemkomsten blev det mer svenska, iaf lÄst igenom alla sidorna nu, eller ja, lÄst o lÄst, typ skummat igenom dem :P Hoppas jag klarar 1 x 2 frÅgorna imorgon pÅ logiskt tÄnkande o de lilla jag snappat upp idag frÅn boken :P Hejja mig! ;D
Imorgon Är fysiken instÄlld sÅ vi bÖrjar 11.55, suck on that! :D
Nu ska jag sova o utnyttja min lÅÅÅÅnga sovmorgon ;) Ta igen infÖr helgen liksom ;)
Nattinatti
Logga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0