Atcho!

Solen skiner men har tyvÄrr inte kunnat gÅ ut o njuta av den. Varit duktig och packat upp sen Paris och sen stÄdat mitt rum. Kan inte fatta att de redan gÅtt en vecka sen Paris, var tog tiden vÄgen liksom?!
Nu sitter jag och degar i soffan. Är trÖtt och hostar typ hela tiden. Plus att min nÄsa Är helt tÄppt. Jag orkar inte mer! Vet inte riktigt vad jag ska hitta pÅ, tÄnkte fixa mina naglar men orkar typ inte ta tag i livet och lÄmna soffan... :P
Om typ 1,5 timme kommer de gamla i slÄkten (mormor, farmor, farfar) fÖr att Äta middag och fira pappa som fyllt År, hipp hurra! Skulle egentligen varit ivÄg ikvÄll men sjukdomen tvingar mig att stanna hemma idag ocksÅ. Suck. Dock sista hemmadagen fÖr imorgon ska jag bannemig ivÄg hemmifrÅn!
Hoppas ni har de bra i solen!
Pusspuss
Logga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0