<3

Lyckades faktiskt få gjort lite fysik i eftermiddag, stolt över mig själv! :D
Sen, eftersom jag mådde bättre o inte va med förra veckan, bar de av till ku för en mysig oplanerad kväll. Blev lite improviserat men tror de hade kul iaf ;) Jag behövde iaf komma ut o få retas lite med nån (sorry sandin), inge bra o sitta hemma själv hela eftermiddagen med fysikböckerna som enda sällskap :P
Nu har jag varit hemma en liten stund och börjar bli hungrig, igen! Pallar inte, hungrig konstant känns det som :/ Men orkar inte göra nåt vettigt, får se vad det blir, en macka eller nåt onyttigt gissar jag på ^^
Trevlig fortsättning på kvällen gott folk!
Pusspuss
Logga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0