Yummi

Idag blev inte riktigt som jag tÄnkt mig. Trodde inte att jag hade nÅt planderat men tji fick jag. KU drog ju igÅng fÖrra veckan men det hade jag glÖmt, som tur var kom jag pÅ det typ en timme innan jag skulle gÅ sÅ de va bara o rycka upp sig och hoppa in i duschen :P Kom i tid iaf trots att jag fick fÖlja med sandin till busshÅllplatsen fÖr att hÄmta hans cykel (hans syster hade inte orkat hÄmta den och han pallade inte gÅ till andreasgÅrden). Trots att de blev lite hastigt ivÄg fÖr min del blev det en mysig kvÄll med planering och frystÖmning (mm, glass!). Nu Är vÅrterminens schema i princip klart och det ser ut som om det kommer bli en lika hÄrlig om inte bÄttre termin Än fÖrra, najs! Hoppas vi blir lika mÅnga nu som innan ocksÅ, kul o va nÅgra stycken till skillnad frÅn tre-fyra som vi var nÄr vi bÖrjade :P Blev en bra kvÄll iaf :)
Annars idag har jag varit lite duktig iaf och nÄtan skrivit klart min labbrapport, va lite seg i skallen sÅ fÅr lÄgga lite mer tid pÅ diskussionen nÄr hjÄrnan fungerar igen :P
Nu blir det till o slappa i soffan framfÖr tvn, hade tÄnkt sÄtta mig vid datan egentligen men orkar inte, sÅ blir ytterligare en slÖ soffkvÄll, inte fÖr att jag har nÅt emot det ;) Kanske ska fÖrsÖka Övertala mamma att de e en bra ide att Öppna hennes mercikartong som stÅr dÄr borta och frestar mig, borde egentligen inte fÖr Äter alldeles fÖr mycker onyttigt nufÖrtiden, men kan ju bara inte lÅta bli! :P Jaja, fÅr se hur det blir ;)
Have a nice evening! :)
Pusspuss
Logga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0