Trött...

Sjukligt trÖtt jag Är nu, jadÅ!
HÅlan i morse va dryg, gÄspade hela tiden, hade gÄrna sovit istÄllet fÖr att sitta o gÖra ingenting i cafeterian, men jaja, man fÅr vÄl inte alltid som man vill... Dagen blev ju inte direkt bÄttre heller nÄr Tomas kom och sa att vi fÅr tillbaka vÅra kemi b prov + betyg imorgon pÅ biologin, blÄ! Jag vill inte :(
Dansen (som blev min fÖrsta lektion) va skoj iaf :) Vi va bara halva gruppen, alla frisÖrerna va borta, men vi fick ny uppvÄrmning iaf, denna terminen kommer jag faktiskt bli varm av uppvÄrmningen tror jag, jÄmfÖrt med fÖrra dÅ jag oftast var lÅngt ifrÅn varm nÄr vi gjort uppvÄrmningen :P De va jobbigt idag ocksÅ eftersom jag knappt rÖrt mig alls pÅ hela lovet, ajabaja! MÄrkte ocksÅ att det jag trott va trÄningsverk sen i onsdags antagligen Är en strÄckning, inte kul, o jag som precis va nere! :( Efter all uppvÄrmning o styrka (usch fÖr den) bÖrjade vi pÅ en ny koreografi: Showjazz! :D Wiie, ska blir riktigt kul, med hattar o allt :D Finally slipper jag streeten fÖr ett tag iaf ;)
Efter dansen har vi, tack o lov, lÅng lunch sÅ vi slipp stressa :) Eftermiddagen bjÖd sen pÅ hÄrlig (not) matte e, vet inte varfÖr jag lÄser det egentligen? :P Va inte sÅ jobbigt idag iaf, fÖrstod faktiskt vad Arne babblade om, trots att det gick fort och va fÖrsta dagen, hann tom gÖra nÄstan alla de tal han ville, sensation! ;O haha ;) Hoppas hela kursen Är lika lÄtt ;) Fast Är den nog knappast :P
Efrer skolan bar det av ner till stan  fÖr att fixa o registrera lite saker jag glÖmde sist jag var dÄr. Nu har jag typ precis kommit hem, vet inte riktigt vad jag ska gÖra, eller jo, ska Äta nÅt innan jag svÄlter ihjÄl, Är sjukt hungrig :P Men sen vet jag inte riktigt vad som hÄnder, fÅr se om jag orkar ta tag i livet en stund eller om jag bara chillar resten av dagen :P Det sistnÄmda lÅter mest lockande just nu faktiskt ;)
Hoppas ni har en bra dag och inte har halkat och slÅtt ihjÄl er idag, fÖr de e verkligen svinhalt! :O
Pusspuss
Logga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0