Tack för en härligt kväll :D

Middagen + festen igÅr hos/fÖr Helena va najs, lite stelt i bÖrjan, vi kÄnde ju inte sÅ mÅnga i bÖrjan men det fixade sig sen;) TrÄffade en del trevligt nytt folk :D Tack fÖr en hÄrlig kvÄll! :)
PÅ natten sen slapp jag ta den trÅkiga sega bussen hem eftersom jag har en snÄll pojkvÄn som kom o hÄmtade  mig ;) Bra nÄr folk bor pÅ rÄtt stÄlle ;)
Dagen har alltsÅ spenderats med Jesper, bla pÅ  familia dit vi Åkt fÖr att kÖpa nya vinterskor till Jesper, bÄttre sent Än aldrig ;) Hittade iaf ett par snygga :) KÖpte inget annat, har typ inga pengar plus att vi bara Åkte dit fÖr hans skor ;) haha :P
Nu blir det till att njuta av de sista minuterna av lovet innan skolan bÖrjar igen imorgon, suck, jag orkar inte! Vill ha lov iaf en vecka till! :P Jaja, fÅr vÄl stÅ ut, har ju inte sÅ mÅnga lektioner nu sista terminen iaf, plus att studenten ska bli  najs ;D  TyvÄrr kommer terminen fÅ en dÅlig start: Kort snack med vÅr mentor o sen vanliga lektioner, hade vatt ok om inte min fÖrsta lektion varit instÄlld, lagom kul att behÖva va i skolan 8.30 o inte ha lektion fÖrÄn 10.10, hej skolstart i cafeterian! Zhnark!
Jaja, nu ska jag bara ta de lite lugnt innan duschen och sÄngen kallar senare.
Pusspuss
Logga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0