Stoff för idag

KÄnns som om jag hunnit med ganska  mycket idag trots allt :P
Va och handlade present till Helena med Anna, blir bra tror jag, najs ;) Sen delade jag och Anna pÅ oss fÖr hon skulle kÖpa julklapp till mig lite i efterskott sÅ jag fick inte fÖlja med ;) Gick en svÄng pÅ stan sjÄlv ist, hittade lite som jag behÖvde, bla en klÄnning jag kan ha pÅ morgondagens glitter och glamour party :P Hittade ocksÅ lite saker jag egentligen inte skulle kÖpa, typ en tunika bla, men vad ska man gÖra nÄr man hittar nÅt fint och tom har rÅd med det? ;) NÖjd Är jag iaf :P Vid tre tiden bar det av hemmÅt, vilket inte va sÅ smart av mig, inte Ätit sen frukost dÅ, visserligen elva men ÄndÅ gÅtt ett tag. TÄnkte Äta pÅ vÄgen till bussen men struntade i det, hur trist och mobbat Är det inte att sÄtta sig pÅ ett fik eller sÅ och Äta helt sjÄlv? Nej tack :P TyvÄrr var det vad jag borde gjort, fÖr efter att ha stÅtt och vÄntat pÅ bussen ett tag bÖrjade jag kÄnna mig yr och precis innan bussen kom va jag riktigt nÄra pÅ att svimma, ingen hÄrlig kÄnsla nÄr man Är helt sjÄlv i stan och vÄntar  pÅ bussen. Fick sÄtta mig pÅ huk ett tag, folket undrade nog vad jag hÖll pÅ med :P Det hjÄlpte iaf sÅ jag kunde komma pÅ bussen och komma hem. VÄl hemma var det bara att fixa mat sÅ fort som mÖjligt, Även fast det aldrig blev riktigt bra, kÄnner mig lite off och konstig emellanÅt, hoppas det gÅr Över till imorgon.
NÄr jag Ätit och sÅ va de bara att gÖra sig iordning lite fÖr kvÄllsmaten idag  Åt jag pÅ restaurang oasen med mamma, pappa och Jesper :) Mycket gott, me like that restaurant :) Mycket god mat blev det, bÅde rÖdvinsfondue och chokladfondue, namnam, sÅ gott de e! Va sjukt mÄtt nÄr vi gick dÄrifÅn, kunde typ rullat hem :P
Nu ikvÄll har vi bara chillat hÄr hemma o kollat lite film o sÅ, lagom efter den mÄngden mat assÅ :P Typ fortfarande mÄtt :P
Nu blir det sÄngen fÖr min del, en dag imorgon ocksÅ ju ;)
Pusspuss
Logga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0