Pain

Idag har väl varit en helt okej dag, har varit lite seg i skallen. Skolan gick typ av bara farten, kändes konstigt att ha två lektioner före lunch, seriösa lektioner dessutom :P Snacka om att jag var hungrig när vi väl skulle äta, mäste börja äta mer frukost ;P
Efter skolan va de bussen hem som gällde, och bussresan idag bjöd på både plus och minus:
+ Busschaffören va snäll och väntade på mig när jag kom springande lite sen till bussen :P
- Han missade att stanna vid Laröd Östra så jag fick åka till Domsten och vänta där tills bussen kom åt andra hållet så jag kom hem, snark!
I eftermiddag har jag varit duktig, det sitter i sen igår;) och kollat upp lite till som jag planerat att jag skulle göra. Även ringt runt till stipendiefonderna, tyvärr utan nån större framgång, mest negativa svar :/ Ser inte så ljust ut just nu... :(
Ikväll blir det kören, Johannas första gång, trevligt trevligt :P
See ya! ;)
Pusspuss
Logga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0