Överallt och ingenstans

Hann inte skriva igÅr, sÅ fÅr gÖra det nu ist :P
Miraklet jag hoppades pÅ hÄnde faktiskt, mÅdde bra hela dagen igÅr. TyvÄrr innebar det att jag var tvungen att gÅ till skolan fÖr den mest meningslÖsa dagen ever. Vi hade en lektion, fysik, och skulle lÄgga in vÄrden frÅn en labb i exell. Tog sinnessjukt lÅngt tid fÖr att Arne va Överpedagogisk och fÖrklarade allt alla redan kunde, snark! Uppgiften som han trodde skulle ta typ 20 minuter tog hela timmen, sÅ vi hann inte gÖra nÅt annat, sÅÅ meningslÖst! Kunde varit hemma o sovit ist och gjort uppgiften pÅ typ en kvart hemma ist... Suck.
Iaf, efter skolan bar det av ner till mammas jobb fÖr att vÄnta pÅ henne och sen gÅ o Äta lunch. Det blev O'learys denna gÅngen. Lasagne. Det var gott.
NÄr vi Ätit klart gick vi till sÖmmerskan, trodde inte mamma skulle med men ja, hon ville vÄl det, blev pÅ gott o ont, hon har emellanÅt vÄldigt konstiga kommentararer och lÄgger sig ibland i nÄr hon inte ska, men jaja, gick bra iaf. Tror jag lyckades fÖrklara hur jag ville ha det och fick ett kostnadsfÖrlag att tÄnka Över. TrLoggaor det blir bra faktiskt :)
Efter sÖmmerskan gick jag lite Ärenden innan jag skulle trÄffa Sara. Vi bestÄmde att ses pÅ knutan sÅ jag gick dit och vÄntade pÅ henne. NÄr jag satt dÄr pÅ min bÄnk kom Yrr. Hon skulle tydligen till stockholm. Najs va de fÖr slapp sitta sjÄlv dÅ, roligare att ha nÅn trevlig typ o prata med ;) Iaf. NÄr vi suttit dÄr ett tag kom Natalie (ocksÅ frÅn dansen) fÖrbi. Blev tillslut typ halv DH pÅ knutan ;) haha, kul iaf. Sara undrade nog lite nÄr hon kom, men najs iaf :P
Efter konstiga sammantrÄffanden pÅ knutan gick Sarab och jag till Mezo och fikade. Namnam :P Blev typ 1,5 timme i kÄllaren med fika och mycket snack, hÄrligt! Borde ses sÅ oftare, mys :)
NÄr Sara va tvungen o gÅ  insÅg jag attjag ocksÅ hade lite brottom. Blev bussen hem snabbt och byta om, fÖr en halvtimme efter jag kom hem kom jesper och hÄmtade mig. Skulle till hans syster som fyllde År, grattis igen ;)
Efter vi varit hos Emma Åkte vi till jesper en stund och kollade pÅ film (the island, sett den innan, den e faktiskt bra) innan jag fick skjuts hem och fick sova :P
Sjukt hÄdelserik fredag. Va hemma typ en halvtimme pÅ hela dagen, men det var kul :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0