Let me sink into the ground

Skulle antagligen kunna skriva en roman om dagen som jag brukar, men ska fÖrsÖka fatta mig kort fÖr en gÅngs skull, borde nog blogga oftare sÅ det blev fler men kortare inlÄgg sÅ mina fÅ lÄsare faktiskt orkar lÄsa och inte ger upp hoppet :P
Idag har det egentligen inte hÄnt nÅt anmÄrkningsvÄrt, fick skjuts till skolan vilket va mycket skÖnt, tack Anton! Sen vÄntade en dryg fysiklektion. Lunch efter det, typ oÄtlig mat idag vilket innebar att jag nÄstan va lika hungrig nÄr jag gick ifrÅn matan som nÄr jag kom dit :/ Svenska fÖljde sen, segt vÄrre, va trÖtt sÅ orkade inte lyssna nÄr Ewa gick igenom terminsplaneringen, sÅ nu har jag vÄl missat nÅn viktiog info men jaja, sÅnt Är livet. NÄr hon pratat klart sÅg vi halva frankenstien, Äckligt! Är det enda jag sÄger om den, sÅg typ hÄlften o sen blev fb pÅ mobilen mycket mer intressant :P Efter halva filmen slapp vi ytterligare en svenska lektion (har tvÅ pÅ rad pÅ schemat) o jag kunde Åka hem. Sen jag kom hem har jag bara suttit o degat i soffan, Är sÅ grymt seg och trÖtt att det borde va olagligt assÅ, vet inte ens varfÖr, har ingen anledning till att va trÖtt egentligen :S
Nu Är det snart mat, sen ska jag trÄffa Jesper en stund tror jag sÅ jag fÅ trÄffa honom denna helgen, han sticker till GÖteborg imorgon :/
Nu blev det en lÅng text iaf, jaja, antar att om man Är fÖdd konstig fÖrblir man konstig :P Man kan inte lÄra en  gammal hund sitta brukar man ju sÄga, gÄller nog mig och att skriva ocksÅ ;)
Pusspuss
Logga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0