kvällen

Tikkbringat kvÄllen at jox place dÄr vi hade samlat nÄstan hela gÄnget fÖr att fÖrsÖka bestÄmma var och nÄr vi ska Åka pÅ semester till sommaren, trodde det skulle va omÖjligt att fÅ alla och enas men tror faktiskt vi lyckades tillslut ;) nu Är datum och resmÅl bestÄmt, nu ska vi bara hitta ett hotell och ett resebolag som flyger till rÄtt destination pÅ rÄtt dag  ;) hÅll tummarna fÖr oss ;)
Efter vi bestÄmt oss kollade vi film; Death at a funeral, lovar att de va den konstigaste filmen ever , men den va ÄndÅ ganska bra och hade sina poÄnger ;) fast skummaste handlingen jag nÅnsin vatt med om :P ni som sett den fattar antagligen, ni som inte sett den, jag vet faktiskt inte om jag rekomenderar den eller inte :P ni fÅr frÅga nÅn annan som sett den om den va sevÄrd, jag har inte bestÄmt mig Än ;)
Efter filmen va det dax att Åka hem, alla Åkte, jag gick in i bilen och Mitra skulle kÖra ivÄg, men vi kom inte sÅ lÅngt, Mitra hade kÖrt fÖr lÅngt ut i snÖn nÄr vi kom sÅ vi satt fast :P efter att fÖrsÖkt komma loss sjÄlva fick vi gÅ in igen o hÄmta jox som va snÄll nog o hjÄlpte mig att knuffa pÅ sÅ vi fick loss bilen och kunde kÖra hem :P o Mitra, man ska lÄra av sina misstag och inte upprepa dem :P tydligen andra gÅngen idag som hin hade kÖrt fast i en snÖdriva xD smidigt sÄger jag bara :P
Nu blir det sÄngen fÖr min del, sussa sÖtt gott folk ;)
Pusspuss
ssLogga

Kommentarer
Postat av: Mitra

äsch, lite roligt var det i alla fall, nåt vi kan skratta åt på ålderdomshemmet :) haha

2011-01-09 @ 14:54:39
Postat av: Angelica

Haha, jao, lite ;)

2011-01-09 @ 18:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0