Kväll

Det lönade sig att åka till Ängelholm! Nu är balklänningen fixad, blev faktiskt riktigt nöjd även fast det inte riktigt blev den färgen jag tänkt från början, men finfin iaf :D Nu är det bara skor, väska, bh, hår, naglar o smink kvar ;D Mycket som ska fixas, ja, klänningen ska komma också o vi ska åka dit o få den insydd m.m. förstås ;) Tur jag har några månader till på mig :P
Nu ikväll har jag varit lite duktig också och börjat på ett av de många personliga breven jag ska skriva, stipendiesökande är något av det jobbigaste jag vet, men ibland måste man göra sånt som inte är så roligt också :P Lite tråkiga bankärenden hann jag också med nu när datan ändå va på ;)
Nu tycker jag att jag varit effektiv så det räcker för idag, nu förtjänar jag att få gå o sova ;)
Nattinatti
             Logga


Kommentarer
Postat av: madde

Då ahde du ju kunnat slå en pling ju:) när du är i ängelholm :)

puss på dig :) ta handom dig<3

2011-01-20 @ 09:53:17
URL: http://prinsessanskammare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0