Krasch, bang, bom!

Idag har hittills varit en slö dag, och det gillas mycket! ;)
Gick upp vid tolv och kände att jag verkligen inte va sugen på vanlig frukost. Så kom jag på att pappa tyckte jag skulle göra pannkakor nån dag för vi hade mycket mjölk hemma så jag tänkte, varför inte? Det blev alltså pannkakor till frukost, mycket gott! :D Borde man äta oftare ;) Där blev tom några över så nu kan jag äta pannkakor nån mer dag ;)
Nu hamnade jag framför datorn för att ta itu med skolans typ tråkigaste uppgift: Skriva labbrapport! :( Såå trist, plus att de e jobbigt för Tomas krav e så sjukt höga på labbrapporterna, inte så kul :/ Men bara o ta itu med det, första och sista rapporten i Biologi B, tack o lov! :P
Nu ska jag vara duktig ;)
Pusspuss
Logga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0