In pain again

Ajajaj sÄger jag bara, min strÄckning vill verkligen inte som jag vill :/ Inte kul alls, tur det Är en vecka till nÄsta trÄning sÅ jag fÖrhoppningsvis fÖr vilat upp det igen sÅ det slutar gÖra ont, fÖr de e inget kul o ha ont hela tiden dygnet runt :(
Nu ska jag iaf gÅ o lÄgga mig och hoppas pÅ att dagens vÄrmekuddebehandlingar plus kvÄllens tigerbalsam hjÄlper till att lÄka mitt ben. FÅr tom sova lÄnge imorgon, studiedag! :D Fast mindre kul att jag mÅste sÄtta mig och plugga imorgon, har en labbrapport att gÖra, visserligen den sista fÖr tomas nÅnsin men jobbig att gÖra iaf, hans krav Är sjuka! Men men, bara att bita ihop och sÄtta sig med mÖget sÅ det blir klart :P
Sussa sÖtt alla rara mÄnniskor!
Pusspuss
Logga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0