I'll try too sleep

Eftermiddagen/kvÄllen blev nÄstan precis som jag trodde. Jag var fÖr trÖtt fÖr att orka gÖra nÅt vettigt, sÅ bara sappat massa pÅ tvn. De e sjukt vad mÅnga varianter av masterchef det gÅr pÅ tv pÅ eftermiddagarna, o de e inte bra, man blir bara helt sjukt hungrig av att titta pÅ dem :P Det ledde till att jag var tvungen att Åka till affÄren fÖr att handla ingredienser till dagens rÄtt jag lagade, inget avancerat men svÅrt att gÖra stekta Ägg, vegonuggets och sallad nÄr man inte har nÅga Ägg hemma ;) NÄr jag ÄndÅ va i affÄren passade jag pÅ att handla lite infÖr lÖrdag ;D Myys det ska bli ;)
Efter maten trodde jag dagen skulle fortsÄtta som innan jag Åt, med att lata mig :P Men efter en stund ringde sÖtnÖt, hade haft trÄning och kom in om en stund pÅ vÄgen hem, trevligt trevligt :)
Nu Är det inte mycket kvar av dagen, sÄngen kallar snart, Äntligen! sÄger jag bara, har varit sÅ trÖtt att jag mÅtt illa till och frÅn idag, inte kul :/ Hoppas jag slipper det mer nu och att  jag kan somna ordentligt idag och inte halv tvÅ som igÅr :P
Pusspuss
Logga

Kommentarer
Postat av: Johan

Gordon Ramsey är med i den amerikanska masterchef :D

2011-01-13 @ 23:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0