I'd like to sing and dance and be all over the place

Sommar
Jag vill ha hÄrliga sommarkvÄllar, NU!
Dagen idag bjÖd pÅ en mycket bra sak: Jag fick va med pÅ dansen i skolan igen, wohoo :D TyvÄrr va de nog inte sÅ bra att jag var med fÖr nu har jag ont ont ont i benet igen, inte sÅ kul, men vad gÖr man inte fÖr att hÅlla pÅ med nÅgot man Älskar att hÅlla pÅ med? :P
Efter skolan bar det av direkt hem fÖr att bli av med illamÅendet jag hade under hela matten (Ätit  och druckit fÖr lite, igen) och sen kurera mitt stackars ben med min nya bÄsta vÄn vÄrmekudden :P
Annars ingte gjort speciellt mycket idag, kollat tv och tagit det lugnt bara. Imorgon har vi studiedag och lÄrarna vill att vi ska plugga men jag tror jag satsar pÅ att sova ist ;) O gÅ vidare med mina planer pÅ skolansÖkan trots att jag kanske fÖrlorar massa pengar pÅ det om det inte gÅr vÄgen med stipendier, men srew det, let's go for it! :D
Puss pÅ er folks!
Logga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0