Hey, why wont you just bounce on my head

Sjuk. Gick upp imorse fÖr skola som vanligt,  kom dock inte sÅ lÅngt, mitt huvud hÖll pÅ o sprÄngas och mÅdde sjukt illa, Åt typ tvÅ tuggor av frukosten innan jag gav upp, sjukanmÄlde mig och gick o la mig igen. Vaknade typ tjugo i tolv igen, dÅ hade klassen redan slutat, hurray :P men ja, blev i sÄngen fÖr Även om huvudvÄrken typ slÄppt mÅdde jag fortfarande illa, de gÖr jag fÖrresten fortfarande, trots att jag tvingat upp mig fÖr att Äta lite. Kan bara ligga ner och sitta korta stunder utan illamÅende. Pallar inte va sjuk idag. KÖren ikvÄll skulle vi typ diskutera nÅt o ville verkligen va dÄr, men just nu verkar det inte bli av :( VarfÖr mÅr jag alltid dÅligt nÄr det Är minst lÄmpligt... suck! Hoppas det blir bÄttre iaf, har ett mÖte jag mÅste pÅ imorgon och vore bra om jag inte mÅdde illa dÅ :/ HÅll tummarna fÖr att jag blir friskt rekordsnabbt!
Pusspuss
Logga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0