Hejohå

Just nu känner jag för att...
...gå o lägga mig i soffan och stanna där tills ikväll
...kolla om mamma kommit hem från affären med mitt godis
...se om mamma va snäll nog att köpa godis till mig
...leta igenom min garderob efter nåt att ha på mig ikväll
...fixa naglarna

Just nu måste jag...
...plugga biologi, måste få klart den dumma rapporten
...plugga fysik, hej jag fattar nada och vi har snart prov :(
...plugga matte eftersom jag har tio sidor att göra tills på måndag för att Arne har fått eld i baken och jag var borta en dag från skolan... ;O

...

Kul dag med andra ord... NOT!
Ikväll blir det iaf bättre för då bär det av mot påarp och tjejkväll hos Sarah för att fira hennes födelsedag i efterskott (1 januari). Ser fram emot det :)
Pusshejs!
Logga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0