De e tråkigt att åka buss...

Sitter pÅ bussen pÅ vÄg in till stan dÄr jag ska trÄffa mamma. Sen ska vi hoppa pÅ tÅget o Åka till Ängelholm dÄr vi ska kolla pÅ balklÄnning till mig :) Hoppas jag hittar nÅn fin som passar och Är inom min budget :P
Annars har det inte hÄnt mycket idag, har varit pÅ knasigt humÖr och sarkasmen har flÖdat emellanÅt, hoppas folk uppfattat det sÅ de inte Är sura pÅ mig o tycker jag Är elak (a). Efter skolan skulle jag haft sÅng men det blev inte fÖr Ingrid hade tydligen dubbelbokat o glÖmt o sÅga till mig :/ Mindre kul men jaja, sÅ Är livet ibland :/
FÖrresten, om nÅn dansare lÄser, ska folk till Öppethus pÅ lÖrdag? Funderar pÅ att Åka dit bara fÖr att, plus att Pamela tydligen skulle dit ocksÅ, men ja, fÅr se hur jag gÖr ;)
PusspÅnÄsan ;)
Logga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0