:D

TrÄningen idag va superkul, vi va ÄndÅ ganska mÅnga o de va kul o se alla igen, kÄnns som en hel evighet sen, fast det typ bara va tvÅ veckor sen, helt sjukt hur mycket man vÄnjer sig vid att trÄffa folk minst en gÅng i veckan :P HÄrlig stÄmning va de iaf idag, folket va sjukt hyper, fast inte jag, va ganska seg :P men gjorde inget fÖr kunde ju snacka med de andra nÄr de vilade ;) haha :P skojskoj. Blev ganska mycket strech ocksÅ, hejhopp vad hÄnde dÄr? Va nere i spagat idag, typ iaf, helt sjukt, fattar inte hur det gick till, pÅ fÖrra veckans trÄning va jag typ tvÅ decimeter ifÅn :O haha :P men najs Är det iaf. Inte bara jag som blivit vig h
eller, Nathalie Är ocksÅ nÄstan nere nu o Alice Är ocksÅ bra pÅvÄ nnnng ;) Hon va dessutom jÄttevig stÅende, bara kolla bilden liksom:
Alice strechar
sjukt grym! :D tror att hon snart kommer kunna stÅ sÅdÄr utan hjÄlp av vÄggen o "benlyftare" ;) snyy slutpose skulle det kunna bli ;) sjÄlv Är det bara att trÄna pÅ och vÄnta pÅ att alla tÄvlingsdatum ska komma upp sÅ jag kan gÅ upp isilver ;)
pusspuss
Logga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0