Call me a dancer

Logo
wohoo, äntligen lyckades jag att träna utan att pajja mitt ben ännu mer, hipp hurra! :D

Idag:
- Musik som första lektion. Gick okej, hade lite damp när jag skulle spela gitarr bara, men löste det tillslut (btw, jag gillar inte plekterum!). O sångglädjen sabbades lite av att johan (läraren) tydligen hade minnesförlust eller en dålig dag och tog ifrån mig mina stämmor som jag blev glad för förra gånen :/ Hoppas på att få tillbaka dem igen nästa gång vi kör blood bound :/ men annars var det bra ;)
- Dans följde efter musiken. Lite småsegt va de faktiskt för sofi gick igen hela dansen i detalj, igen, snark! Kan den liksom nu, vill bara köra till musik så man får in allt o sen lägga på mer så vi blir klara :P tack vare det hann vi knappt kolla på de egna låtarna, så inget blev bestämt där idag, vi får hoppas på lektionen imorgon ist :P
- Lunch o sen matte. Fattade nada på matten, precis som om min hjärna har stängt av och vägrar fatta och tänka, inte kul :( folket jag satt i närheten av fick ju nåt o skratta åt iaf, min irriterade uppsyn för att jag fattade nada, räkande typ två tal på en timme, o fick hjälp med båda, inte okej asså! Skärpning hjärnan :P
- Hem och dega i soffan några timmar, orkade helt enkelt inte plugga, som vanligt ;)
- DAAAAANS :D Första discoträningen för i år, åh vad jag saknat det! Även fast det blev lite segt idag då de ändrat grupperna, bara brons nu med alla möjliga folk, o där va många nya o ganska många av de "små" så kom inte lika långt som vi brukar, kändes det som iaf, men jaja, blir nog bra sen. Verkar som om vi blir befriade från den gruppen och kommer upp i silvergruppen, för de e bara fyra st i stora salen medan vi va femton typ i lilla, liiite trångt om man säger så ;) haha :P jaja, löser sig nog ;) Ser iaf fram mot teknikträningen på onsdag :)

Nu vet jag inte vad jag ska göra, snart springa in i duschen och sen nanna kudden, men dröjer nån timme till ;)
Pusshajj ;)
Logga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0